Friday 8 July 2011

True Friends

                                            A Friend

                                     is someone who chooses to
                          understand youu, care for youu, help youu,
                                          without any reason
                          A friend is someone, who is by your side
                                        in each and every season
                         A friend is someone who can be trusted
                                     without doubt tell him a secret
                                       and it will never comeout

    assalamualaikum , harini , aku nak cerita pasal friend . semua orang tau yang friend equal to kawan . maksud aku ( friend = kawan ) kawan ada banyak kategori . best friend , girl friend , boy friend . semua berasal daripada perkataan  friend . then , semuaorang ada kawan yang baik , caring , jahat , gedik , poyo *macam aku or whatever lha . biasa lha , manusia kann . okay , kawan sejati ,  bermaksud ? seseorang yang faham perasaan kita , amek berat pasal kita , sentiasa menolong kita dan seseorang yang boleh dipercayai menyimpan secret kita . dia takkan bagitau siapasiapa p0n . tapi kann , aku jujur yang aku bukan kawan sejati . so, maafkan aku kay kalau aku ada buat salah . however , thanx dekat semuaorang yang sudi jadi kawan aku .