Saturday 31 December 2011

Photobucket


Goodbye 2011 :'(  harinih dah 1.1.2012  . do you believe it? ohemmjayy cepat gila masa berlalu . kalau harinih 1.1.2012 , means esok 2.1 2012 . heyy , tu tarikh aku masuk asrama . serious aku taknak masuk asrama . jangan tanya kenapa -.-' cepat gilakan kena masuk? padahal sekolah bukak 4.1.2012 . err :3 barang dah siap beli , packing belum lagi , rumah kata pergi , asrama kata mari . haha weh , aku dah 14 lah , dah form 2 , although tak rasmi . major kat fb kata dorang dah tua . biar aku sorang je kata aku muda lagi . haha tahun depan ada junior :D walaweyh, nih yang excited nih . haha apapun, memori 2011 tetap di hati , ehh macam dekat tv9 tu pulak kan . hoho . macam biasa lah , bila tahun baru , azam pon baru lah . famous betul siapa nama azam nih . but , aku tak maksud nama orang k! silalah faham ! so , Azam aku 2012 : nak jadi more better dari tahun lepas ; cuba untuk rajinkan diri supaya aku belajar dan sedar PMR setahun je lagi . tuje. sikit kan azam aku . semoga tahun 2012 nih lebih baik , lebih indah , lebih bermakna dan lebih diberkati oleh-Nya . insya'Allah , amin .